Bestelinformatie

Bestellen:
Via deze site kan je alle producten bekijken en bestellen. 
Als je een product bekijkt worden er verschillende keuze opties aangeboden.
Door het maken van deze keuzes bepaal  je de uitvoering van het betreffende product.
Vervolgens verschijnt de knop “voeg toe aan winkelwagen”  waarmee je het product  in je winkelwagen plaatst.  Je ziet in de rechter boven hoek de inhoud van je winkelwagen. Hier kan je ook direct de bestelling plaatsen. Bij opmerkingen in het bestelproces kan je evt. wijzigingen of vragen over je bestelling doorgeven.
De  juiste verzendkosten worden automatisch berekend in de winkelwagen.

Bestelprocedure:
 De betaalopties die beschikbaar zijn 
* iDeal
* Creditcard
* Achteraf betalen via Klarna
* Bancontact
* KBC/CBC
* SofortBanking/DIRECTebanking

Na het plaatsen van de bestelling ontvang  je binnen enkele minuten een automatische order- bevestiging per e-mail ter bevestiging van je bestelling. 
Mocht je tijdens deze procedure nog vragen hebben, kun je natuurlijk altijd contact met me opnemen.

Levertijd:
Na het plaatsen van een order zullen deze producten zo snel als mogelijk worden verzonden, uiterlijk binnen 2 werkdagen. 
Na verzending ontvangt je een mail.

Prijzen:
De prijzen aangegeven bij de artikelen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelling. 

Verzendkosten:

Nederland
€ 4,15 Brievenbuspost met track&trace via Post NL, levering 1 werkdag na verzending.
€ 6,45 ophalen PostNL servicepunt en €6,95 thuisbezorgd
Pakketpost wordt verzonden met Post NL, levering 1 werkdag na verzending. 
Zodra de bestelling verzonden is ontvang je hierover een bericht, tevens ontvang je een e-mail met track & trace nummer van jouw pakket. Het pakket wordt 1x aangeboden, mocht u dan niet in de gelegenheid zijn om het aan te nemen dan kan het pakket vervolgens worden afgehaald op het dichtsbijzijnde Post NL servicepunt. De bezorger zal in dit geval een notificatie in de brievenbus doen, tevens ontvang je hierover een email.  In de winkelwagen is het ook mogelijk om te kiezen voor afhalen op een Post NL locatie naar keuze.

Belgie
€ 12,- Alle bestellingen worden verzonden als pakketpost met Post NL, levering 1 a 2 werkdagen na verzending. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je hierover een bericht, tevens ontvang je een e-mail met track & trace nummer van jouw pakket. Het pakket wordt 1x aangeboden, mocht u dan niet in de gelegenheid zijn om het aan te nemen dan kan het pakket vervolgens worden afgehaald op het dichtsbijzijnde Post NL servicepunt. De bezorger zal in dit geval een notificatie in de brievenbus doen, tevens ontvang je hierover een email.

Retourneren:
Natuurlijk hoop ik uit dat mijn producten in de smaak vallen. Mocht het toch onverhoopt voorkomen dat een product niet naar wens is, kan je deze binnen 14 dagen retourneren na ontvangst van je complete bestelling. Op maat gemaakte artikelen kan ik, gezien het persoonlijke karakter, niet retour nemen.
Gebruik hiervoor bij voorkeur het retourformulier. We zouden het fijn vinden als je ook even een mail stuurt naar info@roozje.nl als je wilt ruilen of retourneren, zodat wij alvast op de hoogte zijn.

Je kunt het artikel retour sturen naar:
Roozje
Populierenstraat 3
6566WS Millingen a/d Rijn 

Herroepingsrecht
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Roozje geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@roozje.nl. 

Terugbetaling
In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. 

Echtheid reviews
Ik vind het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over mijn producten en service.
Roozje's beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Mijn klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@roozje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactgegevens:
Roozje
Mary Vosters
Populierenstraat 3
Tel.nr 0481431220 (bereikbaar ma t/m vrij tussen 9:00-17:00)
E-mail: Info@roozje.nl
Kvk: 54591015
BTW: 
NL 001918511B56

© 2011 - 2023 Roozje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel